خانه / حقوق / مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات

 

عنوان فایل : مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات

کد فایل : ۶۷۲۶۴۸

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : ۱۴۲مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات فهرست مطالب: مقدمه بخش اول : تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ۲-۲ تاریخچه‌ پیدایش و تکامل مدیریت ارتباط با مشتری ۲-۳ تعاریف CRM: 2-3-1 اهداف CRM 2-3-2 اصول CRM 2-3-3 مولفه‌های CRM 2-3-3-1 مشتری ۲-۷-۳-۲ روابط ۲-۳-۳-۳ مدیریت ۲-۳-۴ فواید مدیریت ارتباط با…

 

دسته بندی : حقوق

برچسب های محصول :

جهت دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات کلیک کنید

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات