عنوان فایل : ادبیات نظری تحقیق خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت
کد فایل : ۴۶۴۲۴
ادبیات نظری تحقیق خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت
توضیحات : ادبیات نظری تحقیق خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت در ۲۳ صفحه در قالب ورد قابل ویرایش خلاصه ای از کار: ۲-۱- مقدمه شناخت رفتار مصرف کننده در محیط کسب و کار فاکتور مهمی برای دستیابی به فروش بیشتر و کسب سهم بیشتر بازار می باشد . خرید ناگهانی یا برنامه ریزی نشده از اجزا مهم رفتار مصرف کننده می باشد که می تواند سهم چشمگیری از فروش را به خود اختصاص دهد و می توان با اتخاذ راهکار های مناسب درصد فروش ناشی از خریدهای ناگهانی مشتری را بالا برد.
دسته بندی : مبانی نظری
برچسب های محصول : ادبیات نظری تحقیق خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت
جهت دانلود ادبیات نظری تحقیق خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت کلیک کنید