خانه / مبانی نظری / ادبیات نظری تحقیق مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری

ادبیات نظری تحقیق مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری

ادبیات نظری تحقیق مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری

 

عنوان فایل : ادبیات نظری تحقیق مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری

کد فایل : ۴۷۰۴۰

ادبیات نظری تحقیق مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری

ادبیات نظری تحقیق مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری

ادبیات نظری تحقیق مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری در ۲۷ صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : مشتری – مشتری کیست ؟ مشتری همان کسی است که نیازش را خود تعریف می کند،کالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف می کند و حاضر است بابت آن هزینه مناسبی را بپردازد .ولی زمانی این هزینه را متقبل می شود که در کالاها یا خدمات تحویلی،ارزشی را ببیند که پرداخت آن هزینه را توجیه نماید (محمدی،۱۳۸۲،ص۴۴). مشتری : کسی که سازمان مایل است تاباارزشهایی که می آفریند بر رفتار وی تأثیربگذارد. مشتریان، مردم یا عملیاتی هستندکه محصــــول یا نتایج یک عملکرد را مصرف می کننــــد یا به آنها نیاز دارند و از آنها بهره می برند. چون هر عملکردی در

 

دسته بندی : مبانی نظری

برچسب های محصول : ادبیات نظری تحقیق مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری

جهت دانلود ادبیات نظری تحقیق مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری کلیک کنید

ادبیات نظری تحقیق مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری