خانه / مبانی نظری / پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

 

عنوان فایل : پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

کد فایل : ۵۰۰۳۹

پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

توضیحات: پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)21صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : مدیریت ارتباط با مشتریان [۱] ( CRM ): مدیریت ارتباط با مشتریان ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری نه مفهوم جدیدی است و نه الزاماً به فناوری اطلاعات متکی است. با این وجود، برای بهبود ارزش دوره زندگی مشتری، استفاده از سیست مهای مدیریت ارتباط با مشتری بسیار اهمیت دارد(وینر،۲۰۰۱). در چند ساله اخیر واژه "مدیریت ارتباط با مشتری" توجه فراوانی را در حوزه بازاریابی، فناوری اطلاعات و … به خود اختصاص داده است. مخصوصاً افراد دانشگاهی، فروشندگان نر م

 

دسته بندی : مبانی نظری

برچسب های محصول : پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

جهت دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) کلیک کنید

پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)