خانه / مبانی نظری / پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی

پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی

پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی

 

عنوان فایل : پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی

کد فایل : ۵۰۰۸۳

پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی

پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی

توضیحات: پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی۳۳صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : [۱] مقدمه رد پای اندیشه بازارگرایی را می­توان در اوایل دهه پنجاه میلادی یافت، زمانی که پیتر دراکر [۲] (۱۹۵۴) مشتری را پایه و اساس سازمان­ها عنوان کرد و آن را برای حیات سازمان­ها ضروری دانست. اظهارات دراکر توسط لویت [۳] (۱۹۶۰) مورد حمایت قرار گرفت. او نیز قاطعانه معتقد بود که برآورده کردن نیازهای مشتریان باید به عنوان هدف اصلی بنگاه­های تجاری مورد توجه قرار گیرد. سایر نویسندگان بعداً این ایده را به نام

 

دسته بندی : مبانی نظری

برچسب های محصول : پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی

جهت دانلود پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی کلیک کنید

پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی